Nieuws: artikel op Emerce.nl

2xCeed neemt de regie in versnipperde online advertentiemarkt

Op 27 december 2015 is er een mooi artikel op Emerce.nl gepubliceerd over 2xCeed. Daar zijn we natuurlijk trots op. In het artikel kun je lezen wat de toegevoegde waarde van 2xCeed is in de versnipperde advertentiemarkt. Wat maakt 2xCeed uniek en hoe gaan wij te werk.

Hier alvast een voorproefje:

Martine Kruyning: “Samen met de klant regisseren we de online marketingdoelstellingen. Je kunt het zien als het regisseren van een toneelstuk. Het is niet alleen belangrijk dat de individuele spelers goed spelen en de juiste teksten kennen, maar ook het licht, de mensen achter de schermen en het orkest moeten met elkaar in overeenstemming zijn om een goede productie neer te zetten. Het samenspel zorgt voor de optimale effect en de ultieme beleving bij de toeschouwers.

De werkwijze van 2xCeed is volledig transparant, onafhankelijk en gericht op optimalisatie. Door een groot partnernetwerk en een continue kwaliteitscontrole zijn de beste media kansen in kaart gebracht. Strategie, ontwikkeling, advies en ook inkoop kunnen door 2xCeed in samenwerking met de partners worden ingericht.

Het unieke aan 2xCeed is dat je als klant maar één aanspreekpunt hebt voor alle digitale media zoals het bouwen van websites, Google campagnes, Display advertising, Social Media, Programmatic Buying, SEO, SEA, emailmarketing, etc.

Ook dit is wat ons onderscheidt in de markt. Je ziet vaak dat er specifieke diensten worden aangeboden bij bepaalde bureaus, maar niet het totale pakket aan online mediadiensten. Wij ontzorgen de klant volledig en zijn daarnaast een volwaardige sparringpartner voor de klant, maar ook voor de partners waarmee we werken.”

Bron: Emerce

Wil je het hele artikel op Emerce lezen? Hier kun je het artikel vinden.