Bedrijfsfilm laten maken?

Wil je een laten maken?

Je speelt met de gedachte om een bedrijfsfilm te laten maken. En nu ben je benieuwd naar de mogelijkheden. Dan is video ideaal. Bovendien is video momenteel ‘hot’. Logisch want het is een zeer effectieve manier om te communiceren. Aangezien beeld meer zegt dan woorden is het effect groot. Daarnaast is het belangrijk op de juiste manier beeld en woord te combineren. Dan maak je echt het verschil!

Vertel potentiële klanten jouw verhaal met een goede bedrijfsfilm!

Schiet niet je doel voorbij

Een goede bedrijfsfilm biedt een oplossing voor de kijker. Dus verplaats je in jouw potentiële klant en maak een goede voorstelling van zijn/haar probleem. Vervolgens kijk je naar jouw bedrijf, op afstand, en bedenk waarom jij de oplossing bent voor de klant. Tenslotte wat je de klant voor een gevoel wilt geven. Dit wordt de onderlegger voor het script. Creëer binding met jouw kijkers. Benieuwd hoe wij dit voor jouw zouden doen? samen brainstormen is altijd vrijblijvend en zal je op weg helpen hoe jij jouw bedrijf het beste kunt presenteren. Daarna laten we graag de verschillende mogelijkheden zien.

1. Script

Een goede film valt of staat met een goed script!

2. Budget

Wij houden rekening met jullie ideeën, specifieke wensen en budget

3. Boodschap

Laat zien wat jij voor je klanten kunt betekenen. Biedt een oplossing

Onze specialisten

Martine Kruyning

SEO & Sales

Niels van der Perk

Conversie & Analytics

Een verhaal in beeld

Een bedrijfsfilm kun je op verschillende manieren aanvliegen. Je kunt sterk en visueel een beeld schetsen van jouw bedrijf. Op internet doet video het erg goed. Want het is een prettige manier om informatie tot je te nemen. Video marketing is heel populair en veel bedrijven hebben dit als onderdeel meegenomen in het marketingplan van 2017.

Videoscript

Het juiste script, de ultieme boodschap en goed beeld zorgen voor het succes van een bedrijfsfilm. Belangrijk: de film moet een kijker boeien, een oplossing bieden of vermakelijk zijn. Dat is nog best een uitdaging. Misschien is het belangrijker om na te gaan wat het vooral niet moet zijn. Een bedrijfsfilm moet geen grote bedrijfsshow worden. Als je alleen maar vertelt hoe geweldig je bent en je gaat voorbij aan het feit dat de kijker graag een oplossing / aanknopingspunt zoekt, dan schiet je het doel voorbij. Uiteraard kijken we graag samen naar hetgeen jij te bieden hebt en hoe je dat op de juiste manier gaat overbrengen.

Time on Page

Een goede bedrijfsfilm kun je op meerdere manieren inzetten. Je kunt een video vertonen in jouw showroom, tijdens een kennismakingsgesprek en op beurzen. En tegenwoordig is het ook zeer eenvoudig om de bedrijfsfilm online toegankelijk te maken. De tijd dat iemand een website-pagina (Time on Page) bezoekt heeft invloed op de waarde van een website. Door een pakkende een goede bedrijfsfilm te vertonen blijven mensen langer op de website. En dit zullen zoekmachines waarderen. Als je een bedrijfsfilm online vertoont dan is de tijdsduur erg belangrijk. Maak de video niet te lang. Want wat men ziet moet functioneel zijn en bijdragen aan de boodschap en beeldvorming.

Bedrijfsfilm als visitekaartje

Bovendien is het belangrijk dat jouw bedrijfsfilm een visitekaartje is en uitstraalt wie/wat je bent. Ben je nieuwsgierig geworden naar de mogelijkheden en wil je graag voorbeelden zien van klanten die je zijn voorgegaan? Kom langs, we laten het je graag persoonlijk zien.

Meer weten over bedrijfsfilms?

Wil jij een goede bedrijfsfilm om jouw bedrijf op gepaste wijze te presenteren en echt verschil te maken? Neem dan contact met ons op via info@2xceed.nl en 085 – 483 11 11. Of via onderstaand formulier, wij beantwoorden deze direct!

Neem contact met ons op