Wat staat in een goede nieuwsbrief?
Dat hangt af van waarvoor je je nieuwsbrief wilt gebruiken. Wil je ontvangers uitnodigen tot actie? Moeten ze naar je webshop komen of naar je event? Wil je vooral naamsbekendheid en bouwen aan vertrouwen? Of wil je verschillende wensen combineren in één nieuwsbrief? Wij helpen je graag een antwoord te vinden op zulke vragen.
Kom in actie met je nieuwsbrief
Natuurlijk kun je in je nieuwsbrief een bundeling opnemen van je belangrijkste bedrijfsnieuwtjes, je nieuwste producten of blogs die je expertise onderstrepen. Zorg in elk geval op verschillende plekken voor een goede call-to-action, een aansporing om in actie te komen. Of dat nu gaat om contact opnemen met je bedrijf, een whitepaper downloaden of je webshop bezoeken. Wij verwoorden je boodschap graag op een pakkende manier.
Wat haal jij uit een nieuwsbrief?
Uit de gegevens van je subscribers kun je veel interessante informatie halen. Hiermee kun je je (potentiële) klanten groeperen in verschillende categorieën. Daar laten wij graag onze data-analyse op los voor database marketing, zodat jij nog meer conversie kunt halen uit je nieuwsbrief.
Meer informatie?
Wil je meer informatie over nieuwsbrieven? Neem dan direct contact op met 085 483 11 11 of via onderstaand contactformulier.