Nieuwsbrieven

Nieuwsbrieven voor meer attentiewaarde

Nieuwsbrieven kunnen een bron van informatie zijn voor abonnees over de organisatie waarin zij geïnteresseerd zijn. Andersom geven nieuwsbrieven een schat aan gegevens over de subscribers. Daarin zit ‘m de kracht van de nieuwsbrief en daarom raden we onze klanten graag aan periodiek een nieuwsbrief uit te sturen. Wij kunnen je helpen bij deze e-mailmarketing en geven je inzicht in wat je abonnees willen weten en waar hun interesse naar uitgaat.

Wij kunnen je helpen bij e-mailmarketing en geven je inzicht in wat je abonnees willen weten en waar hun interesse naar uitgaat.

Download de Social Selling Strategie Whitepaper

Om Social Selling succesvol toe te kunnen passen is het belangrijk dat je vanuit jouw karakter, jouw DNA, jouw mindset en daarnaast jouw omgeving handelt. De unieke vaardigheden die je bezit, dragen bij aan dit succes. 

Social Selling Strategie whitepaper | 2xCeed

Wat is het voordeel van nieuwsbrieven?

Regelmatig kwalitatief goede content delen, bijvoorbeeld via nieuwsbrieven, brengt je bedrijf veel positiefs:

  • Je bouwt een relatie op met je (potentiële) klanten en werkt aan je naamsbekendheid;
  • Je kunt laten zien welke diensten of producten je aanbiedt;
  • Zo word je makkelijker serieus genomen als expert binnen je vakgebied;
  • Je bent sneller ‘top of mind’.

Zo worden geïnteresseerde lezers je nieuwe klanten!

Wat staat in een goede nieuwsbrief?

Dat hangt af van waarvoor je je nieuwsbrief wilt gebruiken. Wil je ontvangers uitnodigen tot actie? Moeten ze naar je webshop komen of naar je event? Wil je vooral naamsbekendheid en bouwen aan vertrouwen? Of wil je verschillende wensen combineren in één nieuwsbrief? Wij helpen je graag een antwoord te vinden op zulke vragen.

Kom in actie met je nieuwsbrief

Natuurlijk kun je in je nieuwsbrief een bundeling opnemen van je belangrijkste bedrijfsnieuwtjes, je nieuwste producten of blogs die je expertise onderstrepen. Zorg in elk geval op verschillende plekken voor een goede call-to-action, een aansporing om in actie te komen. Of dat nu gaat om contact opnemen met je bedrijf, een whitepaper downloaden of je webshop bezoeken. Wij verwoorden je boodschap graag op een pakkende manier.

Wat haal jij uit een nieuwsbrief?

Uit de gegevens van je subscribers kun je veel interessante informatie halen. Hiermee kun je je (potentiële) klanten groeperen in verschillende categorieën. Daar laten wij graag onze data-analyse op los voor database marketing, zodat jij nog meer conversie kunt halen uit je nieuwsbrief.

Meer informatie?

Wil je meer informatie over nieuwsbrieven? Neem dan direct contact op met 085 483 11 11 of via onderstaand contactformulier.

Neem contact met ons op