Google Analytics training

Training

Deze Google Analytics training bestaat uit een volledige trainingsdag. Tijdens de training wisselen kennis en vaardigheid elkaar af. Er is ook ruimte voor persoonlijke aandacht en vragen.

De trainingsdag wordt ondersteund met heldere voorbeelden, een handleiding en beeldmateriaal. Zo kun je ook na de training zaken teruglezen.

Uiteraard bestaat de mogelijkheid om na de training de ondersteuning van 2xCeed te blijven gebruiken. Er zijn diverse trainingen die perfect aansluiten bij deze Google Analytics training.

Training Google Analytics

  • De trainingen worden verzorgd door Google Analytics experts. Wij werken exclusief met hands-on trainers met veel praktijkervaring.
  • De training is van 09.30 – 17.00 uur.
  • Tijdens deze training heb je een laptop nodig.
  • Na het afronden van deze training ontvang je van 2xCeed een certificaat van deelname.

Duur van cursus

20 oktober 2020

9:30 – 17.00 uur

Locatie

 
(gratis parkeren voor de deur)
 

 

Prijs

€ 795,00 
(inclusief koffie, thee, 
fris en lunch)

Wat kun je na deze training?

  • Je bent zelfstandig in staat Google Analytics te implementeren en beheren voor jouw website.
  • De juiste data filteren en interpreteren.
  • Conversieratio’s van je website verhogen.
  • Je kunt bezoekers segmenteren, rapportages instellen en interacties op jouw website doormeten.

Welke kennis bezit je na deze training?

  • Herkennen waar de optimalisatiekansen voor jouw website liggen. Dit middels interpretatie van de statistieken.
  • Google AdWords koppelen aan Google Analytics.
  • Het verkeer op jouw website herleiden (waar komen de bezoekers vandaan?)
  • Je kunt beoordelen welke marketingcampagnes het beste converteren.
  • Rapportages zó opbouwen en instellen dat ze de juiste inzichten geven.

Programma Google Analytics training

Ochtendprogramma

09.30 – 12.30 uur

  • Webanalytics
  • Meten in Google Analytics
  • Implementatie Google Analytics 
  • Doelen en trechters instellen 
  • E-commerce tracking
  • Marketingcampagnes analyseren
  • Bezoekers (via verschillende devices) doormeten
  • Zoekgedrag website meten
  • Koppelen Google Analytics met Google Ads
  • Cookies & Google Analytics
  • Rapportages maken

Middagprogramma

13.15 – 17.00 uur
 
  • Bezoekersanalyses maken
  • Gedrag bezoekers analyseren
  • Verkeer over meerdere domeinen meten
  • Doormeten van interacties
  • Rapportfilters instellen
  • Profielfilters instellen
  • Segmentatie bezoekers 
Na afloop van de training ontvang je een certificaat van deelname en drinken we gezamenlijk een drankje! Tijdens de training zijn koffie, thee, frisdrank en lunch inclusief!