’t Wapen van Bunnik
Over dit project
Na een intensieve periode waarin Corona bijna letterlijk ‘roet in het eten’ gooide, mocht de horeca gelukkig weer open. Een nieuw webdesign, geheel doorgetrokken in alle communicatie, zorgde voor een opfrissing van de website die we een paar jaar eerder al mochten bouwen. Met behulp van WordPress en goed onderhoud is het mogelijk om de website, zelfs na een paar jaar, een nieuw design te geven zonder dat daarvoor een geheel nieuw platform moet worden ontwikkeld. Slim investeren met een optimaal resultaat. Daar denken we graag in mee.
Door snel te schakelen aan het begin van de coronacrisis hebben we de website ook kunnen inzetten voor het online bestellen en laten bezorgen van maaltijden. Zo zijn we zo optimaal mogelijk door de sluitingen heen gekomen en kunnen we samen verder richting de toekomst. Op Social Media laten we sinds kort klanten alvast “beleven” wat er op de kaart staat. Dus…schuif maar snel aan bij ’t Wapen van Bunnik. Doen wij ook graag!
Spread the word
Het resultaat
- Redesign van de website
- Website & User Experience advies
- Ondersteuning en inrichting online bestellen
- Social mediacampagne ondersteuning