Nederlands
Astmacentrum Davos
Over dit project
Het Nederlands Astmacentrum in Davos klopte bij ons aan voor een nieuwe website. Tijdens een intensieve inventarisatie hebben we alle wensen besproken en hebben onze projectmanagers een plan gemaakt voor het nieuwe platform waarin zowel zorgverleners, patiënten als geïnteresseerden hun weg eenvoudig moeten kunnen vinden. Er werd ook een stukje maatwerk geleverd om het aanmelden van patiënten via de website AVG-proof mogelijk te maken. Patiëntinformatie mag uiteraard niet op straat komen te liggen dus daar hebben we een speciale inrichting en koppeling voor ontwikkeld. Hiermee voldoen ze aan de privacy eisen en is direct schakelen heel eenvoudig gemaakt.
Naast de website hebben we een uitgebreide campagne ontwikkeld voor het 125-jarig bestaan van het Nederlands Astmacentrum Davos. Een hele bijzondere en vooral leuke klant om voor te mogen werken.
Ervaring van de klant
‘Het is heel fijn als er mensen, die kennis van zaken hebben, meekijken op je weg naar verbetering en zichtbaarheid. Samen bereik je meer een helicopterview en voorkom je tunnelvisie. Het is heel prettig om te sparren met de mensen van 2xCeed. Ieder vanuit zijn eigen expertise.
Soepele samenwerking en passie
Het samenwerken verloopt soepel. Je voelt dat er met passie voor het vak en creatie wordt meegedacht aan mogelijkheden om voor ons, het NAD, tot de beste oplossingen te komen. De mensen die bij 2xCeed werken zijn goed bereikbaar, dienstbaar, komen met creatieve ideeën en luisteren goed naar wat onze wensen zijn.
2xCeed in 3 woorden
Als ik drie woorden zou noemen die van toepassing zijn op onze samenwerking? (Samen)Vloeiend. Vertrouwen. Dienstbaar.’
Spread the word
Het resultaat
- Websitedesign en ontwikkeling
- Maatwerkoplossingen
- Koppelingen met systemen
- Grafisch design voor diverse uitingen
- Nieuwsbriefdesign en ontwikkeling
- Webinar ondersteuning
- Huisstijl ontwikkeling
- Presentaties en sales materialen