Online aankopen in december voor het eerst hoger dan offline
Heb je net al het geweld van Black Friday en Cyber Monday overleefd, staan de feestdagen voor de deur.
Heb je net al het geweld van Black Friday en Cyber Monday overleefd, staan de feestdagen voor de deur.
Het zal je vast wel eens overkomen zijn… je bent ingelogd in je Google Analytics account en je ziet vreemde verkeersbronnen / refferals in je overzichten staan.
Geprogrammeerd inkopen is ‘hot’! Toch blijkt er in de praktijk onduidelijkheid te bestaan over wat het nu precies is.
Is het nodig voor mijn website of webshop? En waar is het goed voor? Ongetwijfeld heb je recent je internetbankieren geraadpleegd en kwam je het alom bekende ‘groene slotje’ linksboven tegen in de adresbalk.
Als bedrijf is het van groot belang om te zorgen voor een goede vind- en zichtbaarheid. Je hebt hierin verschillende mogelijkheden.
In mijn eerdere blogs heb ik het al gehad over videomarketing, de kracht van online reviews en mond-tot-mondreclame. Daarom neem ik je in dit blog mee in de wereld van Influencer Marketing.
Je zou zeggen dat dit onderhand een open deur is, toch? Sinds de “opkomst” van deze term zijn er al gigantische sprongen gemaakt.
Het browsergebruik verandert continu. Met het komen van nieuwe browsers en het gaan van browsers die steeds minder gebruikt worden is de browser wereld continu in beweging.
Het is dus heel belangrijk goed voor je klanten te zorgen en klanttevredenheid is uiterst belangrijk voor de Customer Lifetime Value.
KvK: 64186954
BTW: NL855558325B01
IBAN: NL87ABNA0404502768
2xCeed bv
Rokerijweg 3B
1271 AH Huizen
Koningsweg 29
3762 EA Soest
E-mail: info@2xceed.nl
Tel: 085 – 483 11 11